Hello world!

Добре, мина ми юбилея и си подарих този блог. В зависимост от възможностите ще има това, което по едни или други причини вече не е достъпно в други сайтове. Нещата, които обичам да правя и да споделям – Джаз+ и Дуенде са с предимство. Още повече, сега съм до средата на една книга, която харесахме с Явор за коледна изненада от Джаз+. Преводът й ми върви заедно със слушане на парчета за бъдещите ми предавания. Когато и да идвате тук, ще има по нещо. Началото ще бъде следващата събота от 19 в предаването ми по Радио София. Тук и сега – анонсът: „Отляво щурци, отдясно щурци, всяка вечер пеят със мен, за какво да се борим? Конкуренцията е много силна, но на мен не ми пука, обичам ги, правят ме щастлива, така че – пейте, щурци! Аз излизам в отпуска!” Няма как да сбъркате гласа. Ела, без значение с 1 или 2 Л

Когато още съм мечтал за радио

покана за фамозния концерт Елла+щурците

Разбира се, нито поканата е моя – тогава само съм си мечтаел да работя в радио, нито става дума за българските щурци. Любезно я използвах от друг блог, където е макар и кратък, но все пак спомен на зрител от концерта.

Съвсем скоро ще кача и първия архив на Дуенде с плейлист и статиите ми в ontheweb по темата на предаването. Нощта е млада!

Публикувано на джаз, книга, музика, радио и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Hello world!

  1. Mr WordPress каза:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Анелия Кръндева каза:

    Браво за идеята, благодаря за удоволствието от времето, което прекарах в блога (засега) и се надявам, че при тази млада нощ, празникът ще продължи дълго!
    На добър час и в очакване на нови приятни мигове и часове – за мен лично най-вече с прекрасните ти текстове към музиката от Джаз+ и Дуенде.

Вашият коментар

